https://sputnik-georgia.com/20150129/217325364.html
საბჭოთა კავშირის „პირველი სალომეა“
საბჭოთა კავშირის „პირველი სალომეა“
Sputnik საქართველო
„თბილისის საოპერო თეატრის სცენაზე რიხარდ ვაგნერის „მფრინავ ჰოლანდიელს“ რომ დგამდა, გერმანელმა რეჟისორმა ჰერმან ვედეკინდმა მუხლებზე დამიჩოქა, რომ ამ სპექტაკლში... 29.01.2015-ს, Sputnik საქართველო
2015-01-29T12:40+0400
2015-01-29T12:40+0400
2015-08-25T14:26+0400
საბჭოთა კავშირის „პირველი სალომეა“
Sputnik საქართველო
„თბილისის საოპერო თეატრის სცენაზე რიხარდ ვაგნერის „მფრინავ ჰოლანდიელს“ რომ დგამდა, გერმანელმა რეჟისორმა ჰერმან ვედეკინდმა მუხლებზე დამიჩოქა, რომ ამ სპექტაკლში მემღერა,“ -იხსენებს საქართველოსა და საბჭოთა კავშირის სახალხო არტისტი, საოპერო მომღერალი ცისანა ტატიშვილი, მას ჟურნალისტი ირმა ლეჟავა ესაუბრა.
Sputnik საქართველო
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2015
Sputnik საქართველო
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ახალი ამბები
ka_KA
Sputnik საქართველო
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Sputnik საქართველო
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
რადიო
საბჭოთა კავშირის „პირველი სალომეა“
12:40 29.01.2015 (განახლებულია: 14:26 25.08.2015) „თბილისის საოპერო თეატრის სცენაზე რიხარდ ვაგნერის „მფრინავ ჰოლანდიელს“ რომ დგამდა, გერმანელმა რეჟისორმა ჰერმან ვედეკინდმა მუხლებზე დამიჩოქა, რომ ამ სპექტაკლში მემღერა,“ -იხსენებს საქართველოსა და საბჭოთა კავშირის სახალხო არტისტი, საოპერო მომღერალი ცისანა ტატიშვილი, მას ჟურნალისტი ირმა ლეჟავა ესაუბრა.
„თბილისის საოპერო თეატრის სცენაზე რიხარდ ვაგნერის „მფრინავ ჰოლანდიელს“ რომ დგამდა, გერმანელმა რეჟისორმა ჰერმან ვედეკინდმა მუხლებზე დამიჩოქა, რომ ამ სპექტაკლში მემღერა,“ -იხსენებს საქართველოსა და საბჭოთა კავშირის სახალხო არტისტი, საოპერო მომღერალი ცისანა ტატიშვილი, მას ჟურნალისტი ირმა ლეჟავა ესაუბრა.