ბარბარა ბრილსკას პოლონეთში ნახევრად ეროტიკულ მსახიობად მიიჩნევდნენ - მას არ ერიდებოდა საკუთარი სხეულის გამოჩენა, რაც სოციალისტური კინოსივრცისთვის დაუშვებელი რამ იყო.
ფილმში „ბედის ირონია, ანუ გაამოთ“ ნადია შეველიოვას როლზე ლუდმილა გურჩენკოც მოსინჯეს და სვეტლანა ნემოლიაევაც. ხელმძღვანელობა მოითხოვდა, რომ ეს როლი ალისა ფრეინდლიხს შეესრულებინა, მაგრამ რეჟისორ ელდარ რიაზანოვს სხვა გეგმები ჰქონდა. ნახა რა პოლონური ფილმი „სიყვარულის ანატომია“, რომელშიც ქალის მთავარ როლს ბარბარა ბრილსკა ასრულებდა, გადაწყვიტა, სწორედ ის მიეწვია როლზე.
ბარბარამ რუსული კარგად არ იცოდა, ამიტომ როლის დაზეპირება მოუხდა და კინოსინჯებსაც დიდებულად გაართვა თავი.